Godmorgon kära lördag!

Gick precis upp, ska strax hoppa in i duschen & göra iordning mig.
Ska iväg till Trollhättan idag med Finaste Fikon, hon ska se om hon hittar någon födelsedagspresent till hennes pojkvän och alla hjärtans dag-presenter till hennes föräldrar.

Senare idag åker jag iväg till Göteborg och Michaela, sover hos henne så uppdateringen lär ju bli kass, så vi hörs nog inte mer idag :) Så ni får ha en toppenlördag!

Men nu måste jag sätta fart här, bussen går vid kvart i nio så :>




linnea

SV: Hihi , :3

Vad gör du då ? ^w^<3

paulina

vad bra :)

kram

juliciouz

Anmäl dig till min Dagens Header tävling, drar en vinnare ikväll eller imorgon kväll. Ämnet är Glädje! :D

Anna

SV: :) Hittar du på idag dÅ? :)

bloggamanda-det är drömmen man vill ha och verkligheten man får ta.

sv: vadbra!

Johanna

Yessyess, ha en bra kväll söt:)

Anonym

Hej! Vill du tjäna pengar snabbt och enkelt? jag är medlem på en jätte bra sida och kör med att värva andra och man får 5 spänn för varje person som blir medlem. Så jag hoppas du blir medlem, skulle va jätte gulligt! Det är hur enkelt som helst och det går ganska snabbt att tjäna extr pengar i fickan. Jag tjänade ca 90 spänn på en timme och nu har jag 210!:) Hoppas du blir medlem nu du också!

http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=24056



Om du inte gillar reklam så ber jag om ursäkt!

Tack, kram!





BEAUTY SECRETS

Hoppas du har haft en skön helg sötnos!:)

<3

Jennys tankar, foton & musik (Penajs)

det gör ingenting=) härligt! :D

jhani

fin blogg!

Minna

tack sötis :)

amanda - fotoblogg ♥

Jag har en dagens länk tävling på bloggen anmäl dig o se om du vann, vinnaren kommer i morgon!

Sara

Hoppas helgen varit bra :D

alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin? :)

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hoppas du hade en trevlig helg! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: