Här kommer Pippi Långstrump

Min dator funkar inte för tillfället, har inget batteri kvar i den och laddaren är kvar i skolan. Alltså får jag låna mammas dator när det finns tid över. Därav ingen uppdatering förens nu.

Kom precis in, har varit ute och gått en sväng med mamma och morgan.
Nu blir det snart käk och efter det så ska jag nog packa och fixa sånt :D
Åker ju tbx till plugget imorgon ;)

Saknar mina pärlor, faktiskt.


bild från arkivet..



Mathilda - Unique & Fabulous

sv: tack!

Anna

SV: Det blir nog samma här :)

Terese

sv; Okej, vad bra och höra ^^!

Enya♥

Sv; det var den :D skönt att höra! :)

Eleonore

Vilken fin burk, gjort trycket på den själv? :)

~linnea

SV: Okej, nice.

Är dom syskon eller? :)



Snygg burk med pärlor i ;)

Meh

Meh

Sv; Hehe ja

marina

sv: händer inget roligt än vad jag vet. sj då? :)

Anna

SV: Okej jag måste städa :)

tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

okej, inget :p

Johanna

Sv; Åh tack! ^^ Jo det är bara bra! Själv då?

Anna

SV: Jadå :) Har ni ingen skola imorgon?

Mathilda - Unique & Fabulous

sv: har inget planerat. sk

Meh

SV; Hehe jadå

suay

ja, jag tror att jag vet ungefär hur det ligger hehe :)



Kan du gissa vart jag bor?? ;P

Lina

fin blogg!

Tova & Rebecka

nice burk! C:

Meh

SV: :)

Mathilda - Unique & Fabulous

sv: okej :)

Anna

SV: Bättre att få det gjort än att skjuta på dig :P

Terese

sv; Njae, har precis varit med kusinen, men just nu vet jag inte :p. Själv då? :)

marina

sv: :)

Louise

Du har väll inte missat att anmäla dig till dagens blogg?

http://louizes.blogg.se/2011/february/dagens-bloggar-sondag.html

Jossan♥

Sv: På vad är jag duktig? :)

Jossan♥

Sv: Hihi det vet jag inte vill inte skryta eller vad man ska säga ;)

Enya♥

Sv; Bara vara i skolan & så :) du då?

Anna

SV::) Snällt att du får låna din mammas ibland :)

feztis

Jodå hade en helt okej dag igår..



Har skola onsdag, torsdag men ska dit mån-tis i alla fall och plugga med några i klassen annars har jag inga direkta planer för veckan just nu du då?

Lovisa ; Livet i Portugal

Gullig burk! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: