Home sweet home


Godkväll,
kom hem för ca en timme sen - så har hunnit käka smörgås med ägg på och slängt in mina byxor i tvättmaskinen. Har också hunnit packa upp ena väskan & ta bort nagellack.
Kvällen kommer gå åt till att packa, måla naglarna, fixa kläder och pärla ett halsband.

Vad ska ni göra ikväll? :>



♥ KHANGKHENG´S

Vinnaren av Fredagsbloggen är utsedd!

Kika in och kolla ifall just du vann.

Puss och Kram / Khangkheng's ♥

angelica

sv okej va härligt :) jo jag mår toppen!

ROBIN HOOD - gratis designhjälp

hej hej! tänkte fråga en sak & hoppas du är intresserad, har du lust att byta länkar? :)



Du sätter in en länk i din meny och jag i min, intresserad? :>

om du är så säg till när du länkat så svarar jag när jag länkat! :)



Madde

Sv: Inget roligt alls, bara packa hela helgen :/

Själv då, händer nåt kul sötis? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: