mattepaus..

Nä, nu har jag räknat 10 sidor matte - så nu tar jag en paus..
Får fortsätta senare, eller imorgon eller något.. haha



Ska ni göra något kul nu i helgen? :)



sarah

söt blogg! :)

Ingrid

sv: japp det är riktigt nice :) duktig du är som räknat så mycket!

Ninni

Sv: Va bra! :)

Lisamarie

sv: nä ingenting speciellt tror jag, träna durå?:)

Miss Åberg

sv: hehe okej=)

Anonym

Fin blogg! Vad ska du göra ikv då? :)

Denise

Sv: Nje jag ska nog ta de lite lugt, ikväll ska jag ut med några kompisar, men ska ta de lugnt har massa matcher och sånt i helgen..



Du da?

已知 Mohammedi Al-debis™

Hej, nu är tävlingen avslutad (dagens blogg)

Klockan 17.00 så kommer vinnaren synas i min blogg.



Så klockan 17.00 glöm inte att kolla om du vann eller inte. Det var jätte skoj att du var med och tävlade - Om du inte vann så finns det en ny chans imorgon.



Ha en bra dag sötis och lycka till!

tusse

Nej jag har inte heller så mycket, jag ska på bandy iv vet jag iaf! :)

Sharro

Sv: Jo de bra, sj?:)

annasara

sv: hej, allt är bra :) sj då? :)

Ninni

Sv: ska snart in till stan och se på bio, du då? :)

Linda

Svar: Åhh.. Tack så mkt, vad glad jag blir! ;D

Sandra

Ibland saknar jag skolarbetet lite nörd som man är hehe. :)

Mallanmamma

Duktig du är =)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: