Morr'n


Ska strax springa iväg och käka frukost, hoppas det blir mannagrynsgröt - Mikk & jag har sagt att vi ska käka det nästa gång (bara för att vi inte brukar äta det) det är det till frukost.



Första lektion blir projekt och företagande.
Andra & tredje lektion blir sällskapsdjur - kattarbete!
Fjärde och femte lektion blir Ekologi - Växt och djurliv.
Sista lektionen är historia & prov!  <-- Usch!

Aja, nu protesterar magen.
Vi hörs senare ;)




~linnea

SV: Okej, awesome :'D

Ska du göra idag då? ^^

Evelina

SV: aha, a tradera är grymt bra. Men nästan beroende framkallande så lite farligt haha!



Anmäl dig gärna till dagens blogg hos mig! Första tävlingen hålls idag!

Sara

God morgon :)

Zoofie

Sv; Tack :)

Yes, allt är bra. Lite trött bara. Själv?

elina

vad gör du då?:)

Anna

Sv: Tack =)



Allt är bara bra med mig, själv?

natalie

tack, jodå det är bara bra, själv? :)

Anna

Sv: Tack! Jodå, det är fint med mig. Hur är det själv?

Camilla

det är bra, sj då?

Evelina

Roligt att du med och tävlar om dagens blogg!



En vinnare kommer att dras ikv, jag kommer då lämna en kommentar i din blogg så du kan gå in och titta vem de blev! Skulle de inte bli du, kommer ny tävling om dagens blogg upp direkt efter som du kan anmäla dig till :) lycka till!

E M M A

sv: nej jag skrev fel :P

allt bra?

Pinkpiercing ♥

svar: Kul att du är med :D Dagens länk avslutas kl 12.00 idag, då kommer 3 st vinnare upp + en ny Dagens Länk :D Du får spamma! ;)



allt bra idag? :)

Emmie

sv: Igår tog jag det bara lungt :) Allt väl med dig idag? :)

elina

haha najs! ja dom är grymma :D

Pinkpiercing ♥

svar: jo, det är bra, lite trött bara :P

va göru? :D

cassandra

Söt header du har! :)



sv: Tack så mycket.

Tack, hoppas du också får en fin onsdag!

Camilla

ska inte göra ett skit. beställa lite kläder bara. är ledig från skolan idag.

vad ska du göra?

FANNY

allt bra med dig idag? :)

Pinkpiercing ♥

svar: varför skriver du om katter? :P

svarar på kommentarer och lyssnar på musik :)

elina

ja :d har du?

Camilla

vilken film=

Pinkpiercing ♥

svar: vad för skolarbete, svenska? :P

cassandra

sv: nej bara ta det lugnt och kanske städa lite! :O

Händer hos dig då? :)

FANNY

sv; de e bra :)

elina

najs :d

Camilla

okej, hoppas den är bra :)

cassandra

Åh, vilken film ska du se? :D

elina

snart är det helg..:d

FANNY

sv; nej inte dirrekt, själv då?

Maria - fashionstars ☆

`godmorgon :)

Anna

SV: Ja men precis :D

cassandra

sv: Åh, den vill jag också se! Du får skriva sen om den var bra. :D

Pinkpiercing ♥

Nu är Dagens Länk vinnarna uppe, är du en av vinnarna? Inte? Anmäl dig då i samma inlägg om du vill få en chans till! :D

cassandra

sv: ja gör det! :)

Pinkpiercing ♥

svar: jaha, okej ^^

Yeahnny

Svar: Åååh ja, Slipknot är helt wunderbara :D

Ahw tack, jag gillar din header också. Cupcakes ftw!

Mathilda -Unique & Fabulous

sv: tack så mycket! :9

Mathilda -Unique & Fabulous

sv: tack så mycket! :9

vikkipedia

Sv: Tack och detsamma! :) Jodå, allt är fint här!

tove [tuvi.se]

SV tack så jättemycket!

Pinkpiercing ♥

svar: Kul att du är med! :D

SPAMMA SÅ MYCKET DU VILL, STÖRRE CHANS ATT VINNA EN LÄNK!! ;) Dagens Länk avslutas kl 12.00 imorgon!

cassandra

sv: Eller hur! Ta och va med och tävla då. :)

Yeahnny

Svar: Ah, såg dem när de uppträdde på Metaltown 2009 :) det var helt awesome! :D

cassandra

sv: Haha det gör inte jag heller! Men man kan ju alltid hoppas.: D

boosse

det är en hel bunt med olika, vill du veta alla? :)

cassandra

sv: hehe tack det lär behövas! :D

cassandra

sv: haha jag får hoppas! :)

Jossan♥

Sv: Nepp idag blir det bara att rå plugga sj? ;)

cassandra

sv: För tillfället har jag inga, tänkte bli frisk först innan jag bestämmer något.

Har du några roliga planer då? :D

Anonym

Hej! nu har jag utsett dagens cutie :D

kolla in o se om det var du <3 om int ? ny chans<3


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: