Natti

Tror jag börjar dra mig till kojs nu.
Så kommer jag upp i tid imorgon också, matteboken väntar tyvärr.
Känns så bra när det ska bli lov, planerar att plugga en massa - men sen när jag väl är hemma så rör jag inte ens böcker.. Rätt typiskt.. Så imorgon är matteboken prio ett!



Sov gott, så hörs vi imorgon :)



Sis Morphine

sv: ja verkligen :) Bara fint, hur är de själv?

bloggamandas-det är drömmen man vill ha, men verkligheten man får ta.

sv:bara bra:)

Alexander Nordström

Hejsaan , fin blogg och header du har :D !

Louise (fotoblogg)

Haha jag har motsatt problem, jag har varit sjuk så jag har inte kunnat plugga alls under lovet... Hrm. Fast behåll din matte du. ;-)

M E R E I

- nattinatti!

~linnea

SV: Varför vaccinerar du dig inte då ? :)

Sharro

Sv: Tack! :D

Ninni

Sv: Tack så mycket!

Becca

Sådär ja, nu är dagens Sweetie uppe igen :D

Så passa på att anmäla dej för tusan ;)

Becca

sovit gott?? :)

Denisé

Heej!

Jo tack för att du frågar ;), Hur är de med dig da?

Ingrid

nja, bättre har det varit! hur är det med dej då?

Annika

Hahaha ja man planerar massa men sedan gör man annat!

eliin<3

sv: tack din är oxå fin :)

följa varandra på blogglovin?

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej! När gårdagens blogg framlottad, kika in och se vem som vann om du har lust! :)

Ha en fin fredag!<3

emma

svar: Tack så mycket! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: