On my way home

Kom precis fram till Göteborg.
Ska springa in snabbt på Panduro Hobby innan vi springer till tåget, ska byta en grej där som jag köpte förra veckan. Råkade få en för liten storlek..
Får se om jag bloggar något mer ikväll.
Beror på om jag har tid och ork :>



Annars hörs vi imorgon! :>



♦ • . josefine

sv: idag ska jag vara med en kompis iaf ^^ annars ska jag plugga endel vet jag :) sjdå? :D

~linnea

ÅH, gud så fin bild _<3



SV: Benvärmarna (hmm?) dom är från xpolison i göteborg, och tröjan är från swedenrock shop.

Jag köper kläder på kawaiidesign, xpolison, shock oftast :)

~linnea

GLÖMDE RESTEN xd



SV: Tråkigt med prov :cc

Jag vet inte.. Träna sen mysa :3

Becca

allt bra? planer för helgen? :D

Marina Olsson

Ååh vad söt bild :D

tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

:P

haft en bra dag?

Josefine

oh härligt! ;)

Jag ska in till stan o 'chilla' med några kompisar :)

Nessie

Vad gör du?

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: