ONSDAG!


Skulle väl egentligen gått upp vid sju, när mamma åkte till jobbet.
Men nej, jag sov till nio - en sen, två timmar spelar väl ingen roll?

Har precis käkat frukost, med en galen katt vid min sida som försökt ta mina mackor..
Men lyckades hon?
Nepp! (fast okejdå, hon fick smaka litegrann på ett ägg..)

Om ungefär 2 timmar och 40 min kommer Flizen Lizen hit, var skitlängesen jag träffade henne - så det ska bli kul :>
Bjuder på en gammal video :) (2 år sen)




D A H L È N

sv: Tack så himla mycket! vad glad jag blir :)

Joakim - Emotional Landscape

Sv: Tack så mycket! :)

Anna

SV: Riktigt snygg färg ju :)

linnea

SV: Okej, tack då vet jag :)

Jag sitter och kollar på cartoon network. :D

fannybjuuhr

sv;tack så mkt!:D

justonlymeeeirma svarar:

ja okej :) jag är 17 93a :)

Anna

SV: Nja göra klart en film på datorn sj dÅ?

linnea

SV: Asså jag går hos en grej där jag kollar min astma och där kunde man också vaccinera sig mot saker man inte tål så man sedan tål det.

Ska vaccinera mig mot flera grejer också :)



Ja, älskar cartoon network :D

Madde

Sv: Sitter och pluggar lite, alltså leker i photoshop haha ;D

Hur mår du idag då? :)

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Nu är vinnaren av gårdagens blogg utsedd! Kika in och se vem som vann om du har lust:

http://adaras.se/2011/february/utkast-feb-16-2011.html#comment

:)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: