Så kan det gå..


Vaknade för en timme sen. TYPISKT!
Skulle ju gått upp vid nio-tiden så att jag hade hela förmiddagen på mig..
Men men, det är väl bara att sätta igång nu..

Har ätit frukost och gett kissarna mat, så har väl ingenting annat för mig..
Förutom matteboken som ligger så fint brevid mig..
Usch, jag vill inte.. :(



MADDES

hur många kissar har du?

Marina Olsson

Jag försov mig oxå en aning idag!

amen du, Kom igen nu, matte kan väll inte vara såå farligt? ;) (jag totalt HATAR matte)

eliin<3

heej, jag har frågestund på min blogg

och det vore kul om du ville ställa en/flera

frågor

alla som ställer en/flera frågor får en länking :)

Ingrid

sv: okej :) några planer för dagen?

eliin<3

lagt till dig nu säg till när du lagt till mig :)

eliin<3

svaret och länkingen får du på tisdag :)

Ingrid

sv: okej :) jag vet inte, jag är redan klar med allt för dagen så jag ska bara ta det lugnt :)

Alexandra

skönt med sovmorgon, ibland behövs det :)

Ninni

Sv: Det är helt okej, själv då? ^^

KArl

Matte är lärorikt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: