The last sign

Handling:
När Kathys våldsamma och alkoholiserade make Jeremy omkommer i en bilolycka måste Kathy ta hand om deras tre barn och familjens stora gård själv. För att förbättra ekonomin hyr hon ut ett gårdshus till den unge Marc.
Det dröjer inte länge innan hon börjar få konstiga telefonsamtal mitt i natten. Samtidigt tycker hon sig se Jeremy. Men hur är det möjligt? Han är ju död. Saker försvinner oförklarligt för att sedan dyka upp på de mest märkliga ställen. Varifrån kommer alla konstiga ljud? Vem är det som ringer på nätterna? & kan hon lita på sin nya granne?
Frågorna är många men det finns bara ett svar...


Skådespelare:
Tim Roth, Samuel Le Bihan, Andie Macdowell, m.fl

Genre:
Drama/Romantik/Thriller

Vad tycker Kimmey?
En helt okej film, dock lite seg & inte alls särskilt läskig.
Det enda som skulle vara äckligt var om det som Kathy råkade ut för på nätterna hände nu inatt..

Filmen får 1,5 av 5 blåsfiskar



fannybjuhr

sv;vad gör du då?:D

Anna

SV: jaop :) Planer för kvällen sj dÅ?

Anna

SV: nice :P

Anna

SV: nej usch jag hatar det!

Anna

SV: ja men precis!

Minna

sv: jag festade i fredags och var på tropicariet i lördags, annars har jag inte gjort nått speciellt, dudå? :)

Madde

Sv: Det är helt okej :)

E M M A

sv: Så bra, jo då :P

göru? :)

MADDES

Hej!

Hoppas allt är bra med dig. Jag kikar in och tipsar om att jag nu har en tävling i bloggen där du kan vinna ett par läckra örhängen. Du kommer direkt till tävlingen genom att klicka på länken: http://maddisenj.blogg.se/2011/february/tavling-1.html



Om du inte vill ha sån här reklam ber jag om ursäkt!

Elina

allt bra?:)

已知 Mohammedi Al-debis™

sv: Tack för din röst! <3



Ha en bra dag!

Becca

sv: awesome :)

va har du hittat på idag då? :D

Anna

SV: Ja sånt gör mig arg

angelica

allt bra? :)

toaklotter.se

Välkommen till toaklotter.se, sidan som smittar och sprider sig lika

fort som vinterkräksjukan på en bajamaja i Kraków.

Här samlar vi toaklotter från ishotellet i Jukkasjärvi till dassen i Lund.



Skicka in bilder på toaklotter direkt med din mobil och var med och tävla om biobiljetter.



läs mer på: www.toaklotter.se

Michaela ♥

Ja verkligen :D

Nessie

Hellu söta du;P

Jag älskar typ all efterrätt men mina favoriter är: cupcakes, kladdkaka, morotskaka och smått och gott;)

Har du någon förebild?

kram

Miss Åberg

den där verkade ju rätt bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: