Brrrrrr


Vääärsta iskanan ute alltså!

Usch, det är kallt ute! Kom in för en liten stund sen, gick ungefär 6 km - ganska stolt över mig själv eftersom jag fortsatte gå trots att jag fick skoskav efter ungefär halva vägen. Ett tag ville jag bara sätta mig ner mitt på vägen och gråta för att det gjorde så ont. Men jag höll skenet uppe, gick och log och nynnade med i musiken. Hittade min rosa ipod shuffle förra veckan, så efter att ha laddat den fick den följa med ut. Upptäckte att jag trots allt hade kvar en massa gamla låtar och blev ännu gladare.

Nu ska jag käka, magen skriker efter käk. Får väl bli nudlar (såna där nudlar utan smak, nyttiga alltså) med något.
Hejdå.



keela

ja, eller hur :D

Monika

Tack så mycket :)

keela

the sims 3:)

Yasmine

Film intresserad?

Jag har dagens Trailer på min blogg, det innebär att du får filmtips varje dag på min blogg.

Du kan även vara med och tävla om en länkning inför alla mina 700 läsare.

Det ända du behöver göra är att tipsa om en film i dagens trailer inlägget.

MVH LadyYasmine

boosse

visst, du kan få steka champinjoner :)

KNORKAN

Tack snälla du! Lägger till dig på bloglovin nu :) Kram

Caramellus

Sv. Jag mår också bra! Vad ska du göra i kväll då?

MISS TILLY

Åh vad roligt! Jag tänkte läsa det på Nordvik innan jag valde natur istället :) sista terminen nu på natur så grymt värt allt slit ^^

Nicolaykatharina

Site was very helpful. thank you


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: