Dag 4


Vad som väntar idag har jag ingen aning om,
Vi får en ny handledare - Ann-Sofie.
Om jag fattat saken rätt ska vi storstäda hos kaninerna och marsvinen.
Men sen har jag ingen aning om vad som väntar.
Återstår att se.



Alexandra

hoppas det blir kul :)

lovisa

sv: godmorgon:D

michaela ♥

JO! Det är du ju visst :)

Emmie

sv: Va roligt att du är med :) Jag hör av mig när finalisterna är utvalda :)



Igår jobbade jag :P Allt väl med dig? :)

Madeleine

Jahaja, det låter rätt trevligt faktiskt! Går det bra där då? :D Puss

Anna

SV: Hehe :) vad har du för planer för helgen?

GUEVACCI

hehe oki, igår var det min matdag så lagade en jätte god spaghetti för hela familjen sedan plugg lite på kvällen (: lagar du mat hemma? :P

Becca

har kört igång dagens sweetie ni igen ;) Så anmäl dej för tusan :D

Jossan♥

Sv: Japp :)

Angelica

sv okejokej :) vad är det?

Minna

neokej, de var söta i alla fall ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: