Duschen ropar..

Ska springa ner och duscha, blev lite ändrade planer så drar iväg till Göteborg om mindre än en timme för att köpa bl.a. pärlor. Så måste skynda mig nu, men vi hörs antagligen ikväll ;)



a

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN!

ställ gärna en eller flera frågor om vad som helst!

lägg gärna till mig på bloglovin också och säg till så gör jag detsamma! :D

Anna

SV: Vad trevligt :)

Catta

Jodå allt med mig är super :D hur är det med dig då?

moa

vad vill du läsa om i en blogg?

HANNA

Anmäl dig till veckans blogg och vinn en länk inför mina 400 besökare! Tar bara några sekunder, så klicka in här:

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/january/veckans-blogg.html

johanna

Halloj nu är det dagens fråga på bloggen:)

skulle vara roligt om du ville svara!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: