Engelska + Matte


Sovmorgon idag, dock knappt någon sovmorgon för min del - gick upp vid tjugo över sju
(går upp vid fem i sju, sju i vanliga fall). Skulle iväg och käka frukost och nu har jag fixat iordning mig.
Ska bara sätta på mig kläder, ehehe.

Om 25 minuter börjar min engelska lektion och efter den har jag Matte. & sen.. & sen.. SEN SLUTAR JAG! AWESOME! För halva min klass slutar inte - hahaha. Så det får bli lite stressigt efter matten. Eftersom jag måste käka innan jag åker hem och bussen går 11.36 (lunchen börjar 11.10 & då får ma räkna med kööer). Inte bra.. Men det får bli som det blir. I värsta fall så får vi vänta en timme extra - om vi missar bussen alltså.

Men men, nu ska jag sätta på mig och sen vet jag inte vad jag gör. ehe, hejdå :>





Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: