hej å hå

Nu måste jag sätta fart här hemma, ska hinna städa och sätta på mig kläder innan det är dags att åka in till stan. Ska hinna besöka Ö&B innan bussen går 14.55

Bilder på pärlplattorna får komma imorgon.
Hinner inte lägga in dem i datorn just nu.



Linda

allt bra med dig ?D:

emmy

musik & svarar på kommentarer :)

Anonym

sv härligt lycka till<3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. lycka till! :)

IssaTrönnblom

Tack :)

de är bara bra med mig också :)

Sara

Jag borde också städa, men hinner inte idag :/

Johana

okej skönt!

har helgen varit bra då tjejen ?

:D

KKUNGEN

röstningen på tävlingen du anmält dig till är nu avslutad! kolla i bloggen om det var du som vann, och blev länkad bland alla mina 1400 läsare..? om inte kmr det alltid fler chanser. Puss

Emmie

Sv: Härligt :) Bara fint här med :) Ska du hitta på idag då? :)

♦ • . josefine

sv: nej inte just nu, men ibland får jag ett ryck :D haha

ellensjo

sv; Ah ska snart iväg och kolla på en kompis fotbollsmatch :) JSälvdå? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: