Historia..

-Sitter och äter nudlar med grönsakssmak. Inte så gott faktiskt.-

Ska snart ha historia, vi ska göra olika planscher på norden osv. Ungefär samma sak som vi gjorde innan förra provet också, fast då hade vi medeltiden. Är sisådär lagom hungrig, pytt i panna erbjuder köket idag. Helt okej.

Beroende på vädret (antagligen är det fortfarande fint) efter att jag käkat, så kanske jag drar ut och går en sväng med Michaela innan jag pluggar på provet. Har ju djurkunskapsprov imorgon.

Hallå? Vet ni vad jag råkade göra igår?

Råkade skära mig när jag rakade benen. Var blod i halva duschen (hade tränat innan så blodet pumpade ju fortfarande runt onormalt fort). Var inte alls mysigt kan jag lova ^.^



HANNA

sv: hih :)

Madeleine

På fredag fyller min bästavän eller ah syster år så ska fira henne. På lördag ska jag och en klasspolare till mig kröka tillsammans med några kära vänner! Söndag har jag visning på våran lägenhet så då gäller det. Hur ser din helg ut då? :D

Sara

Aj då :/

shorty&myzan

kalas och umgås med älskling själv då ?:D

Shorty&Myzan

åh men det låter ju super kul :D

Madeleine

Jo jo, fyllt upp! (:

Kul med Göteborg , dit vill jag också! :D Puss

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: haha ja :D!

HANNA

Träning :D du då? :)

Felicia :)

sv: okej, just nu kikar jag på tv :)

jossefin gunnarsson

sv: ja, väldigt jobbigt!



ja jättekul, blir glad av det! :)

okej, hur ofta?

bahar

gud vad hemskt det där såg ut, hoppas det läker snabbt!



sv: varse:-) nej tyvärr, skulle gjärna vilja ha men min morsa är emot det åh.

KKUNGEN

haha:P

boosse

bra jobbat, snart ser du ut som mig, fast du brukar väl skära dig när du rakar dig?

Sara

Jag jobbar på en frisörsalong i Kungsbacka :)

Miriam - Fotoblogg

Ja då det är fint, lite små trött dock har pluggat hela dan :P

Ska nog käka lite och bara slappa nu.

Själv då? :)



Aj, va hemskt det ser ut :(

Emmie

sv: härligt :) Bara fint med mig :) Ska du hitta på ikväll då?? :)

Filmster

Hej, du har väl inte missat Filmster.se? En helt ny filmblogg med massor av bra filmtips! Saknar du något får du gärna skriva en kommentar!



Om du gillar Filmster så kan det vara bra att veta att du kan följa bloggen på både Facebook och Bloglovin'! :)

lovisa

söt header :D

Anonym

Vill du få hem GRATIS presentkort till olika värden

150:- 250:- 300:- el 500:- kronor på olika affärer?

OBS detta är helt gratis!!! Jag har fått presentkort på över

2500kr! Gå in på länken och registrera dig...

Det FUNKAR! Jag LOVAR!!!

Kicks, Åhlens, H&M, Nellys:

http://www.gratismakeup.se/?r=246154





bahar

låter inte kul:/

helst en liten snygg guldig näsring och på underläppen som din ungefär:)det är galet snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: