Natti

Går till sängs nu, ska upp vid 4 imorgon. Så måste sova nu.
Sov så gott allesammans nu, dröm så sött :D


så hörs vi imorgon.



MISS TILLY

svar: jadu, lär bara bli skolan sedan hem och fortsätta plugga, går till halv 5 imorrn så blir en lång och jobbig dag :( sjdå?

Luu

Tack för att du anmält dig i min tävling ’Vem är Sveriges största blogg?’! =)

Fler bloggar än jag trodde har anmält sig, och därför kommer det ta ett tag att läsa igenom alla, så jag vet inte riktigt när jag kan utse vinnarna. Men håll dig uppdaterad på bloggen! Trevlig kväll (:

MISS TILLY

uj, inte så roligt heller att behöva åka 3 h! Mattestugan lät inte alltför roligt heller, är det som ett studiecenter eller? :D

已知 Mohammed☆ Al-debis™

sv: HEHE TACK..

Det är min kusin :)

Derya Bahceci

Oj så tidigt du skulle upp !!

boosse

Ja, gärna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: