Pärlplattor

Efter att ha gjort tre armband, två rosa och ett vitt, så började jag att pärla.
Var grymt längesen jag pärlade sist och jag hade glömt bort hur roligt det var! Har suttit här i 4 timmar snart, fast det bara känns som en.

Ska fortsätta här, lägger upp bilder imorgon.
Just nu vill jag verkligen inte åka till Göteborg, haha - vill vara hemma och pärla.



pauli♥

så fint :)

Anonym

Hej,ja allt är bra med mig :) själv?¨



Jättegullig blogg!:) Tack att du kommenterar, kolla gjärna in min blogg mer :d

sofia

Söt blogg :)

Klicka gärna in på vår blogg och lämna synpunkter. Vår blogg är nämligen ett projektarbete som vi precis har startat upp och det vore roligt att höra vad du tycker!



Ha det bäst!

ness

Med Maysish:D

Allt bra?

kramkram

Sofia

Sv; Varse, haha aa, skiit kul XD

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. ja :D!

malin

Nu kan du se om du blev dagens blogg, annars kommer det flera chanser! :)

malin

Fin blogg förresten :D

IssaTrönnblom

fin blogg!

hur är de med dig då ? :)

♦ • . josefine

Haha pärla är askul :D särskilt om det blir bra också.. ;P

vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!

Hej hej hoppas allt e bra med dig :) Det är så att jag startat upp en webbshop med billiga smycken :) Kika gärna in och se om du hittar något :)

Länk: http://vadfanskajagheta.se/2011/january/detta-finns-tillgangligt-just-nu-i-shoppen.html

vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!

Hej hej hoppas allt e bra med dig :) Det är så att jag startat upp en webbshop med billiga smycken :) Kika gärna in och se om du hittar något :)

Länk: http://vadfanskajagheta.se/2011/january/detta-finns-tillgangligt-just-nu-i-shoppen.html


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: