plugghest ♥

Nu ska jag plugga igen med Michaela. Va ju nere i gymmet förut och sprang 5 km på en halvtimme - bra gjort för att vara mig.
Men nu ska vi plugga här -djurkunskap-, så vi hörs imorgon :>



Miriam - Fotoblogg

Tack så hemskt mycket :)

Ida & Jouline♥

Visst är det =D

Anonym

duktigt av dej att springa :D

frida

Tja!

Jag ville bara säga att jag gör gratis designers & headers gjorda i photoshop.

Gör designerna efter vad du önskar.. intresserad? kolla vidare i bloggen i kategorier bloggdesign.

Adda: [email protected] för en design. vill dock att du läst på på bloggen innan du kontaktar mig.

Puss!

Molly Bergström

Godnatt och sov så gott :) hoppas du får en jättebra dag imorrn!! :D

Becca

sv: just fine, har jobbat en sväng idag :)

händer de ngt skoj i morgon då?? :D

jossefin gunnarsson

sv: fotboll och innebandy. är också ute och springer dom dagar jag inte tränar något. vad tränar du? :)

josephine

sv: härligt :) jo bra! vad gör dudå? :D kram

GUEVACCI

hej det bra :) Sj då?

Alexandra

hoppas det gick bra med pluggandet :)

michaela ♥

Duktiga vi är :DD


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: