skrivtorka


Hör hur den roopar på mig - Mmmmm..

Eftersom det inte hänt något speciellt idag så har jag ju ingenting roligt att skriva om. Lite tråkigt faktiskt.
Ska försöka sätta mig ner (eller ja, jag sitter ju redan ner men.. xD) och fixa iordning min header.
Håller ju på med en ny design och allt - så då passar ju en ny header perfekt.

Får se om vi går ner till gymmet en sväng och tränar. Vi har liksom inte orkat. & Lina har tankar på att sova,
får se vad Mikk säger när dem kommer tillbaka (dem är i Göteborg nu) - fast det låter som att det är dem som kommer i korridoren nu. & Ja, jag har rätt - för jag hör både Matti och Mikk. höhö.

Vi hörs!




angelina

SVAR: har lagt till dig nu

Becca

sv: Har redan varit på Hawaii, i grekland, spanien och bulgarien så nu har jag Thailand, Maiami, new york, LA, LV, Hollywood, Tokyo, Och ja en sjukt massa fler ställen ;) hihi..



Hur står det till med dej idag?? :D

michaela ♥

Dem hämtade mig i skolan :(

du är söt, punkt! :)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: