svar på frågorna + lite andra frågor

Vilken årstid tycker du bäst om?
Sommar & Vinter :)

Om du fick ändra ett beslut du tagit i ditt liv, vilket vore det?
Oj, jag vet faktiskt inte. Att bli deprimerad? Är det ett beslut?

Vad vill du jobba med när du blir stor?
Djur! (Jag vill bli djurpolis.)

Hey, ja undrar vart du bor, norr eller söder ;) Själv bor jag i kalla jämtland :p
Jag bor i Västra Götaland, så jag antar att jag bor i söder/väster? ^^,

Hur är det att bo på internat? :)
Det är faktiskt roligt, men ibland kan det bli alldeles för mycket. Grannarna springer och skriker i korridorerna, spelar hög musik osv. Men det är helt olika från vecka till vecka. :) men som sagt, det är roligt :>



Molly Bergström

Morrn morrn :) Hoppas du får en superbra tisdag!! :D

Bahar

sv: hallojsan:-)

jadå, det är bara bra! hur är det själv då?

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: