Tjugosjätte januari tvåtusenelva


Strax dags för frukost igen, hoppas på något gott..
Idag ska vi iallafall storstäda alla fågelburar. Så hoppas på att det är plusgrader ute så att vi kan släppa ut fåglarna en kort stund. Annars kommer vi ha dem flygandes över oss & då lär vi nog få fågelskit över oss. haha

igår eftermiddag matade jag fiskarna i reptilhuset. Dem andra djuren skulle inte ha någon mat.
Fast vi grejade lite med skäggagamerna, hanen flörtade som jag vet inte vad. Såg rätt kul ut faktiskt.
Blev inget grejande med ormarna, blir idag istället - om allt blir som vi hoppas ;)

Men nu ska jag kila iväg till frukosten.
Vi hörs!



Linda

Okej :) va bra:D

bella

godmorgon sweetie =)



svar: härligt att höra de , själv somnade jag på soffan så jag sov inge skönt alls haha

kramiz<33

lovisa

sv: godmorgoN:D

Humle

Så roligt med fåglar! :)

elin

fin blogg, följa varandra i blogg lovin?:)

Emmie

sv: Bara fint :) Ska du göra idag då? :)

Tobias Martinsson - PhotoFrame

sv: Gött att höra :D bara bra här med :D

Händer de något roligt idag? :D

Catta

Okej låter bra :D händer för kul ikväll då?

Joel

Okej :)

GUEVACCI

Oki, kom just hem precis från skolan.. ska laga mat snart :) händer något kul denna lillördag då? ;P hehe

Becca

sv: okey :) fint med mej! Gör inte så mycket mer än att jobba och gosa med katterna ;) hihi..

påtal om allt och inget..

Har du ngt dröm jobb?? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: