Traktorkörning med flak

Vi körde traktor innan lunch! Med släp! Vi körde både fram o bak & upp o ner.
Det var kul, fast efter ett tag stod vi ibak på flaket och dansa o sjöng. Eller ja, jag & anna stod där bak. Fast sen var det tydligen förbjudet så då bytte vi till en militärvagn som vi åkte bak i istället. Kuuuligt!


Mustaaasch!

Nu ska jag ha datorkunskap. Håll tummarna för att vi får våra väskor nu, har hört en del om att vi ska få det men jag har ingen aning. Återstår liksom att se. haha.
Nu babblar jag bara en massa.
haha

hejdå.



Molly Bergström

Tack :) nja, bara vila! Dudå?

♥ Mallan Brallan ♥

svar: på Pickaboo i Kumla :D

Mamsen

Kan tänka mig att ni gjorde =)

Shorty&Myzan [two in one]

Låter ju bra :)

Anonym

sv: varför inte= :O

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: kul :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: