Träning + städning

Har varit nere i gymmet och tränat nu, sprang 3 km på 20 min - kände mig inte alls peppad till att träna idag, så fick bli som det blev.

Måste städa iordning resten av alla prylar, har slängt ut alltid på min säng - så kan inte gå och lägga mig förens det är klart. Vilket är rätt bra eftersom då måste jag få det gjort.


Hmmm...

Beställde även prylar från H&M idag, ni får se vad det är när det kommit (nästa vecka ska det komma). :>

Men nu får jag sätta fart här och städa, måste hinna duscha innan jag ska sova också. ehehehe



Shorty&Myzan [two in one]

Hejsan :)

Nu är vinnaren av dagens blogg uppe, kika in och se om det blev du :)

Sen undrar vi om du har lust att gilla oss på facebook? tack på för hand<3

http://www.facebook.com/pages/Shorty-Myzan/188734384486728

Jenny - tankar, foton & musik

jaha okej :D ska det bli kul då?:)

michaela ♥

Hahah, NEJ! :D

ness

Jorå:)

Vilket är ditt favvoämne?

kramkram

Mamsen

Du är så himla fin på kortet <3






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: