Vad vore livet utan djur? ♥






isabel

Fin blogg! Allt bra? :D

Sara

Vinnaren av dagens blogg är nu utsedd, kolla in på bloggen om det blev du :)

Suzze

Åh livet utan djur vore hemskt! :O

din skratt guide

Hejsan, gillar du att skratt ? Jo men självklart, vem gör inte de ju. Kolla in min blogg & skratta lite om mina skämt är din humor :)

HANNA

Hhaha andra bilden!

Ella

HEJ !

Fin blogg (:

Utan djur skulle livet suuga (:

Mamsen

Livet skulle absolut inte vara kul utan djur.

Älskar bilden på kossan =)

tjohej vad det går mellan pattar & lår!

sv: bara tagit det lugnt hela helgen :) dudå?

Molly Bergström, UPPSALA

Heej :) hoppas du får en bra söndag :)

Emmie

sv: okej :) Allt väl med dig idag då? :)

daniella

Va rolig sista bilden var, har du tagit den? :D



sv. Tack! jag har blivit frisk nu faktiskt, bara lite förkyld :) igårkväll tittade jag bara på tv & satt vid datan, haha. vad händer idag?

emmy

hej! vad gör du ?:)

Nathalie

jag har en dagens blogg, skulle vara roligt om du anmälde dig:D

länk:

http://liborius.blogg.se/2011/january/dagens-blogg-13.html#comment

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, jag vet inte :) Hur mår du idag då? :)

Sara

Haha cool sista bilden är!!! :)

Linda

håller med dig:D

Man klarar sig inte utan djur:D

MADDES

Nu är dagens blogg utsedd. Gå in och se om det var du som vann. Annars finns en ny chans redan nu!! Vinnaren utses ikväll så skynda att anmäla dig!

ladymuffin :)

haha sista bilden var ju klockren!

boosse

haha den där sista bilden haha jag dör, klockren!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: