Vinnarna

Vinnarna av mini-tävlingen blev:
Michaela
Ackelina
Mia

Såhär ser den ut..




michaela ♥

jo :D

michaela ♥

Ger mig aldrig, bara så du vet :D

Abby

söt blogg :)

Becca

sv: Jag skulle betala av våra lån och sen en resa å sen spara resten till framtida husköp :D hihi,..

Har du haft en bra dag??? :b



p.s har en tävling på min blogg nu där du kan vinna en länkning hos mej, och får då ta del av mina 1000-2000 unika besökare!! :D

michaela ♥

Lovar dig, jag ger mig ALDRIG :D haha

Becca

sv: hihi ;)

nä jag väntar och väntar på att älskling ska komma hem :D hihi!!



har du läst twilight böckerna eller sett filmerna?? :D

Julia

smart grej! :D

Simone H

haha sweet, är ju bra om man ska bära runt på en banan hela dagen :O typ..


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: