Yeah




Molly Bergström

Hoppas din torsdag blir toppenbra :D

Luu

Jag har äntligen läst igenom alla bloggar som anmält sig till 'Sveriges bästa blogg?' och av 200 bloggar har jag valt ut sex stycken som kommer presenteras efterhand på min blogg. De två första är redan uppe, kolla och läs dem, allt som jag rekomenderar är awesome! ;) Och vem vet, det kanske är du ;D

~linnea

SV: Jo.. jag har några planer.

Imorgon så ska jag träffa en kille som heter Albin och min kompis Linnea då. (Har aldrig träffat albin) xd

Sen på lördag ska jag till göteborg och söndag vet jag inte :3



Själver? 8D

MADDES

Jaha där ser man. ska du köpa det?

Madeleine

Jahaja :D Puss!

feztis

Tack så mycket!

Har varit i skolan idag och sen somnade jag till en stund när jag kom hem.. men nu ska jag sätta fart och göra lite mat.. vad har du gjort idag då?

Joel

Ja riktigt skönt :)

Fint de ;D

LORISSA LOVEBOMB

sv: jag ska kanske ut och äta med sambon! Men mest blir det party och städning :)

Adina

Tack så mycket! Jo all är bara bra med mig :) Hur är det själv?

josefin gunnarsson

sv: ja,det är nog det :)



jaha, okej. tränar du själv då?

undefined

sv i helgen blir det vänner och pojkvännen :) du då?

Beatrice Jakobsson (foto)

Dagens bloggar är nu utsedda, blev det inte du.

se till att du är med igen, du förlorar inget!<3

LINDAVIOLA!

sv; :).

Nessie

Haha det är inte mina;P

Du kan söka på collage i sökrutan så hittar du lite bilder jag tagit;)

Härlig blogg!

Kan du snälla ställa någon fråga på min frågestund?

kramkram

Jossan♥

Sv: Bara bra sj? :)

Vittus

sv: Takk i lige så :) Artig blogg!

K

hann du med allt ? :D

munky - tre personer, en blogg

tack så mycket! :) jo det mesta är bra :) sj då?


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: