Godmorgon :)

Har varit vaken i snart två timmar. Lite surt att vakna tidigt en lördag, men ibland måste man.. eller?
Aja, inte så mkt att göra åt..
Ska nog snart gå och väcka övriga familjen och börja med frukosten. Är vrålhungrig XD

Har lagt över alla bilder från jobbet idag också, ska kolla igenom bilderna och sen kanske de dyker upp här ;)
Vem vet?



Bella

Sv; Naw, krya på dig! Jag har tappat rösten.. :$ skrek för mycket på grönan, hahah!

Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Molly Bergström, UPPSALA

Hoppas du får en jätte fin lördag! ;D

johanna

fin blogg!glöm inte & gå in på min o kommentera om jag ska ändra nått i designen! ditt svar räknas! :D

Niles

God morgon!

Anonym

<3 nu har fått samma symtomer.

Jasmin

Hejsan, kolla gärna in min blogg. Läs några inlägg, kommentera något, fråga mig nått på blogresponse, vem vet du kanske gillar den? :)

Jag hjälper också till med design o header för bara en länkning :)

Ha de så bra!

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Kul om det dyker upp bilder! :D



Vad kul att du är med och tävlar om ett myggarmband förresten! Lycka till! =D

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

- hihi ja visst är det mysigt att gå på IKEA! :D Älskar det!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: