Godmorgon :)

Nu ska jag sätta igång och packa här - ska till pappa efter jobbet eftersom jag ska upp tidigt imorgon bitti. Ska åka och jobba och sen vidare till Göteborg för att antingen gå på Liseberg eller shoppa/bio. Helt beroende på vädret. Hoppas på fint väder så att vi går på Liseberg, för shoppa kan man göra när som helst. :)

Men nu ska jag sätta fart, så hörs vi när jag kommer hem till pappa ikväll :)



L I N N ! :D

Fin blogg! :D



Det skulle vart jättekul om du skulle kunna rösta på mig här : http://emmaoliviah.blogg.se/2011/july/manadens-blogg-juli-finalister.html#comment , NUMMER 3 :)



Alla som röstar & har kommenterat de på min blogg får senare länkning !

MADDES

Vill du bli dagens blogg? Anmäl dig då i inlägget genom att klicka på länken nedan:



http://maddisenj.blogg.se/2011/july/dagens-blogg.html



Gillar du inte sån här reklam ber jag om ursäkt.

Cassandra Elfman

SV: Min dag har bara varit bra!

Jag hoppas att vädret blev/är bra hos dig så att du kunde gå på Liseberg!

Julia Fälling

Hejsan! Nu är jag tillbaka från innebandylägret. Har haft en grym vecka! Hoppas du med har haft det. :)

boosse

Hoppas det blir fint väder så du kan gå på Liseberg!!

Princess<3

Hej! allt bra idag? :)^^

MYMiC

Aw, som jag då :( men vi får skärpa oss och hitta ett sätt att bara få tillbaka egot ;)

Sandra

ha en fin helg :)

Sophie' PH♥TO

nu lägger jag ner bloggen tills vidare, får se om jag börjar sen igen.. vill du veta varför så står det kort i senaste inlägget, men hoppas du får en bra sommar, för det ska jag försöka ha.. Kram!

Anonym

Nu är dagens blogg tävling avslutad,kolla in om du vann!



Du kan nu också få vara med på en liten inverju som läggs upp på bloggen :)



hadeGött! :D

boosse

HAHAH nej!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: