Kommentarsfältet

Hejhej!
Förra inlägget var tidsinställt, ett ganska tråkigt inlägg egentligen.
Sitter just nu och grejer med designen. Ska strax ladda upp lite nya grejer i kommentarsfältet. Så håll utkik ;)

Imorse sa pappa att det skulle regna idag, så det trodde jag ju självklart på. Så jag satte på mig långbyxor, riktigt vaaarmt har det varit idag - trodde att jag skulle smälta bort.. :( Så så fort jag kom hem så bytte jag om till shorts - sköööönt! Har inte haft för mig så mkt ikväll, lagat lite mat och bara slappat.

Imorgon blir jag kvar längre på jobbet, så får se om det blir någon uppdatering när jag kommer hem. Beror ju helt och hållet på hur pigg jag är. Men ska se till att slänga in några tidsinställda inlägg iallafall.



Mamsen

Åh, vad fint det blev :)

Julia Fälling

Sv; Jag jobbar på Noraglass. Om du kanske har hört talas om de? :) Hihi. Ja jag har haft en superfin och bra dag! Du med? :)

Princess<3

svar; ja ellerhur!

FREDRIKA PERSSON

ha en bra kväll!

Princess<3

svar; okej, ja jag har ju haft 30st typ medans jag gått högstadiet

Princess<3

svar; jaha :O

Anonym

Ja verkligen <3



Härligt att det flytter på bra för dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: