Sjuk..

Usch, har gått och blivit sjuk. Halvt förkyld och ont i halsen, jobbade dock som vanligt idag - fast drack massa thé. Har ju bara imorgon kvar och sen slutar jag, så jag jobbar imorgon också - trots min sjukhet.

Idag hade vi en tjej som brände upp hela underarmen på brännässlor. Såg inge vidare kul ut, så det var bara att kyla med fryst skinka och smörja in med smärtbedövande salva och sen linda in armen. Salvan verkade bedöva iallafall, för hon verkade piggare bara en liten stund senare.

Vi målade även Robert blå idag, men jag har inte lagt in dom bilderna än - så det får ni inte se förräns i helgen. haha ;)



josephine

sv kul att du är med!

L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV:Tack!:D



Allt bra??

KRAM

L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV: Det är bara bra här!:D



Vad gör du??

Natella ~

Sv: Tack så mycket! :D

EMMAS!

japp fast är sjuk ;( dudå?:)

Anonym

tack, detsamma! ;) fett fint namn du har! :D

Molly Bergström, UPPSALA

Visst!! :D

Vad jobbar du med?

Matilda

Sv; Tack!:D

Mamsen

Sv: jag kunde inte bestämma mig för en färg så det blev regnbågsfärgat. Du får se när du kommer hem ;)

Mamsen

Krya på dig nu gumman.





Anonym

Krya på dig gumman <3

Bella

Sv; Jupp, allt är bra, sj? <3


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: