Godkväll

Från det att jag kom hem (19.00) till 21.00 har jag stått i köket och lagat massa mat. Har gjort massa matlådor som jag ska ha med mig till jobbet. Så nu har jag veckan ut. :)

Som jag har gått idag, mina knän värker något fruktansvärt (har smått problem med dom). Har gått och cyklat mer än en mil idag ^^,
Varmt har det varit med för den delen, borde inte klaga men det har nästan varit för varmt idag. Vi var tvungna att spola av hästarna för att de var så varma, inte så populärt. ;)
Imorgon ska det bli ännu varmare, så då lär dom få sig en "dusch" igen ^^


Alla ungar har varit någerlunda snälla idag också, är ju alltid några barn man bara vill låsa in i källaren - men så är det ju överallt ;)



ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog

tack så mycket och jag har lagt till dig ;D

Sofia - Foto, mode & personligt

Nu har jag startat en tävling där man kan vinna ett smycke i äkta silver, var gärna med :)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: