They're gone!

Har haft fullt upp dom senaste dagarna. Har varit lite väl mkt på jobbet också, någon/något har tagit alla våra fina små kycklingar (även tuppen och hönan) - kvar är bara massa fjädrar..


bild lånad från google.

Vi har spikat upp massa nät och även bytt lite gammalt, ifall det skulle vara en räv/smink som tagit dom. Men jag tvivlar, finns ju inga kvarlevor eller minsta lilla blodspår kvar. SÅ jag tror att det är någon/några som varit och dragit bort massa fjädrar på dom och sen tagit dom. Jätte elakt!! (spöstraff på sånt!) Jag hatar sådana vidriga människor. Samma sak med dom äckliga människor som springer runt och skär upp underlivet på ston på somrarna. Vad finns det för mening med det?!

Kul att vi fick ha dom i 3-4 dagar iallafall, ungarna gillade ju dom så mkt. Hade ju tänkt ta med kameran och fota dom också, men icke. Nu går det inte längre. Dumma människor..

Idag har vi haft avslutning för alla barn och deras föräldrar. Ponnyridning och åka häst med vagn stod på schemat, något som var riktigt uppskattat. Dock tror jag inte att hästarna tyckte att de va lika kul, fast det är klart - det småregnade lite och hur kul är det att vara ute då? haha ;)
Nästa vecka lär det bli kallabalik, då har vi dubbelt så många ungar. Ber till gud att vi har fint väder så att vi kan vara ute och pyssla o så. Blir så trångt inomhus.



Michaela ♥

För jag har varit i Spanien de senaste 2 åren ;)

' Saveu ♥ - Musiken, Fobin, Livet

ja allt r bra, sj? :)

cassandra

SV: Varsågod! Allt bra?

Usch, fy för såna människor. Såna borde inte finnas!

Julia Fälling

Sv; Hej på dig! :D Ja det är fint med mig!

Med dig då? :)

Julia Fälling

Sv; Vad bra! :)

Jag vet inte riktigt än faktiskt. Kanske hem till en kompis först och umgås lite där, sen ut.. Men inget bestämt! Dudå? :D

cassandra

SV: Skönt att höra! Jodå, det är bara bra med mig! :)

Händer det något roligt imorgon?



Usch ja, vi kan utrota dem tillsammans!

' Saveu ♥ - Musiken, Fobin, Livet

jag ska till landet imorgon, själv? :)

Julia Fälling

Sv; Okej, blir nog säkert bra de med! :)

' Saveu ♥ - Musiken, Fobin, Livet

såna dagar behövs :)

cassandra

SV: Okej, men det är skönt det också. Jag ska också vara hemma, mina syskon med familjer kommer hit till oss istället och firar!



Ja, det gör vi!

Michaela ♥

Aha du menar så ^^,


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: