13/3-11

Godmorgon!
Har ni sovit gott?
Det har åtminstone jag :)

Idag står ingenting på schemat, vi skulle egentligen åkt till mormor - men eftersom mamma är sjuk så låter vi bli.
Ska nog se till att plugga lite, så att jag åtminstone får det ur världen.

Veckans blogg vinnaren kommer upp här idag också :)
Så håll utkik! :)



Becca

sv: har du haft en bra helg?? :b



p.s rösta jätte gärna på mig i mysmatchen :D

http://www.mysmatchen.se/bidrag/fresh-garlic-chilli

din röst betyder jätte mycket.. man har en röst varje dag :D ..

a d r i a n a | anaphoto.

sv: ja :p

hanna

svar: tjena! allt bra, lie trörr. dudå :)

huur gaml äär du?

bex.

kanske va med en kille :) sj?

Emma

Jaha okej :/

bex.

as kul :d

okej :)

Emma

gör inget :)

bex.

i know !

Marcella

Nu är dagens blogg avslutad, kika in på bloggen om just du blev dagens blogg.



Men för dig som inte vann dagens blogg idag tänkte jag nu faktist lotta ut någonting större, och det är en länk i min blogg som alltid kommer att stå under kategorin "länkar" här i min blogg och den/de personer som vinner den länken kommer att stå där tills jag tar bort denna blogg (kommer inte att hända) eller tills eran blogg försvinner/ni tar bort bloggen!



Ta chansen!

Allt du behöver göra är att kommentera "dagens blogginlägg" där vinnarna avslöjas

Tävlingen avslutas i morgon klockan 15:00.

emma

visst ärre ;)

michaela ♥

Du är söt!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: