17/3-11

Godmorgon people :)
Sovit gott?

Börjar om ca 5 min, med växt och djurliv.
På scehmat idag, står även Svenska, djurkunskap och några fler.. (jag har ingen koll med andra ord) hehe :D

VECKANS BLOGG AVSLUTAS IKVÄLL.
GLÖM INTE ATT VARA MED!
KLICKA HÄR!


Ska ni göra något kul idag? :)



Anonym

Grattis :D

Sandra

Sv; Tack din med :)

Anonym

nej som tur är :P

chris

ja såna pengar tkr jag med att vi ska ha :)

adiosmf

Jaha ;)

Hade tänk också kanske ta nån sommarjob lr nåt, men orkade inte då jag kom på att redan efter semmestern ska jag börja jobba med en riktigt jobb :p

Så jag ska ha nu 2månaders semmester istället för en, sen blir det jobb / skola :p

ida

Svar:

Gör det. :)

Emma

jag drömde mardröm så sov inget vidare D: haha

linnea

shena! allt bra med dig ? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: