5 mars

Godmorgon är väl kanske fel ord egentligen, så God Förmiddag!
Jag kom hem igår vid 18.00 igårkväll, precis som planerat.

Pappas router funkar fortfarande inte,  men eftersom han är på övervåningen och städar så passar jag på att låna hans dator. Idag ska vi nog bara slappa, glo lite på film och sånt - precis som vi brukar göra.
Ikväll kommer det nog hit lite kompisar till pappa.

Får se hur det blir med uppdateringen,
ska iallafall börja fixa med designen osv på bloggen ^.^
(som jag berättade om för typ 2 veckor sen.. xD)

Tävlingen avslutas ikväll,
klicka här för att vara med!




Anonym

Sparar du alla pengar till sommaren?

härligt samma här :)

ida

Svar:

Vad gör du? :)

Anonym

Smart att spara en 500 :P Jag sparar till anorexia och välgörenhets grejjen :P

Anonym

En förening som hjälper dom med svår anorexia att få komma ut på läger och sånt. Och eftersom att dom hjälpt mig en hel del vill jag skänka pengar ditt :)

angelica

sv okej va härligt :) jag mår skitbra!

clarabloggaR

finfin blogg händer idag?? :)

Becca

sv: chips ;)

allt bra idag? :D

Becca

sv: underbart ;) va gör du idag då? :D

clarabloggaR

sv: jaa :P

Becca

sv: haha okej...

Jo en liten fråga

- Vilken disney film tycker du är bäst?? :D

Johanna

Jamen precis :D

Johanna

Joo, städa rummet och sen vara med några vänner. dudå?:)

Annika

Ska bli kul att se!

emma

sV:okej, jadå :D

M E R E I

- okej!

michaela ♥

Tack <3

angelica

sv ja! :)

angelica

allt bra idag? :)

Chriis

Allt bra med dig? :)

Sara

Ha en fin lördagseftermiddag :)

ida

Svar:

Nice! :)

Jag har nyss målat min spegel! :)

Becca

sv: hihi okej :D

själv så är min disney favorit helt klart

Peter Pan ;) hihi..

Vilken är din astrid lindgren favorit då?? :D

已知 Mohammedi Al-debis™

hej hej


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: