6 mars 2011

Godmorgon, ändrade planer - jag & jonna stannade hemma istället för att följa med pappa och linus på hans match.. Av någon konstig anledning ringde inte telefonen så antagligen var klockan mkt när pappa kom in och sa att det var bättre att vi stannade hemma om jag var trött. Det är ju inte sista gången han spelar liksom :)

Så, nu ska jag nog bara slappa :)
Vad ska ni göra idag? :)



~linnea

SV: Aha okej :D

Vad gör du då ? ^_^

Johanna

Ja, det är klart. Men Nicke Borg var ju ganska bra ? :D

~linnea

SV: Tack så mkt :)

Haha okej, jag väntar på att mina scones ska bli klara haha :D

~linnea

SV: Japp! ^^

Vad ska du göra idag då ? (:

Lina - en 20årig djurtokig tjej

Sv: Jooo han är riktigt söt ! (: Färgglad blogg du har! (:



Följ mig gärna via bloglovin om du är intresserad! (:

~linnea

SV: Okeey , härligt!

Jag ska träna ikväll och sen vet jag inte för min kompis ska iväg till sjukhuset en stund. ^^

Jennie

Fin blogg, allt bra?:)

sara - only me

söt header<3

Lina - en 20årig djurtokig tjej

Sv: Vad sa du göra idag då? (:

sara - only me

sv :D ba sanningen vettu<3

görs? <3

Felicia Thörnberg

svar: haha, tycker du inte? :o tycker det smakar hur illa som helst.

linnea

SV: Nej min kompis ska dit, inte jag :)

Hon ska hälsa på sin mamma ^^

sara - only me

sv inget, tvn är på tittar lite<3

Lina - en 20årig djurtokig tjej

SV: Ska fixa med djuren o ladugården o troligen träffa pojken min! (:

amanda - fotoblogg ♥

Fin blogg, vad gör du?

- bbella | the asian one ::

hejj , allt bra då ? :D <3

Lina - en 20årig djurtokig tjej

Sv: Yes! (:

- bbella | the asian one ::

sv:

kul att du är med :D <3

hihi vad bra , jo ja mår fint <3

gör du bloglovin byten ?

sara - only me

sv hihi<3

hur mårs?

sara - only me

sv bra :D<3

nä pappa bytte just xD>3

Jennie

- Vad bra! Det är super med mig, vad gör du då?:)

amanda - fotoblogg ♥

SV, okej, nja jag gör inte häler så mycket.

- bbella | the asian one ::

sv:

hihi kan vi följa varandra då ? :) <

sara - only me

sv :D<3

hur har din vecka varit?

elina

ja super knäppt man bara hoppar upp och ner då xd

sara - only me

sv helt okej här med<3

- bbella | the asian one ::

sv:

har lagt till dig nu :D dint ur <3

Jennie

- Lyssnar på musik ;)

amanda - fotoblogg ♥

SV; jag tränar fotboll.

- bbella | the asian one ::

sv:

hihi vad bra :) hur gammal är ud ? <

Lina - en 20årig djurtokig tjej

SV: En ladugård för mjölkkor ! (:

Lina - en 20årig djurtokig tjej

SV: Yes, har utbildning för det (: VAd går du för skola?

elina

den är aaas äcklig..typ som exorcisten!!:O

- bbella | the asian one ::

sv:

hihi nice :) ja är 14 men 15 iår <3

Chriis

Sv: Det är bara bra :)

- bbella | the asian one ::

sv:

fyller den 27 november haha lite sent men .. xD

Chriis

Sv: Ah :) Vad gör du då? :)

- bbella | the asian one ::

sv:

höhö de är tråkgit haha <3

Chriis

Sv: Skönt :) Jag gör inte så mycket heller :P

- bbella | the asian one ::

sv:

hihi aa :) vilken linje går du på i skolan ? <3

elina

värt :P

sara - only me

sv packa inför resan annars inget <3

viktoria - marks största blogg!

ja den är väldigt konstig, jag fattade inte så mycket utav den :p

Chriis

Sv: Måste plugga troligast :( Själv? :)

fanny - foto

tack! :D

Anonym

Nu finns vinnarna på min blogg, kika in och se om det blev du :)

sara - only me

Frankrike :)<3

va ska du göra under veckan då?

Chriis

sv: Jobbigt :P Det är inte kul alltså:P

sara - only me

sv yes<3

ja juste jag har oxå en massa plugg :D

hur gammal är du sötnos

Chriis

Sv: men men man får väl glra det i alla fall :P

viktoria - marks största blogg!

det gjorde inte jag :p dock kollade jag inte från början heller, för jag höll på med bloggen samtidigt ^^ kan vara därför, hahah :p

Chriis

Sv: Ah :P

sara - only me

sv 14, 15 i sommar<3

viktoria - marks största blogg!

vad har du för planer för dagen då? :)

Becca

Sv: min favvo är bröderna lejonhjärta ;) hihi..

Hur står de till med dej idag då?? :D

- bbella | the asian one ::

sv:

åhh låter interessant :D

Chriis

Sv: Bor du på internat? :D

Chriis

Sv: Coolt :) Är det roligt? :)

viktoria - marks största blogg!

packa, ska du ut och resa? :)



jag ska bara ta det lugnt idag, städa lite kanske och så :)

m3lind4

du kan ju läsa på min blogg vad jag ska göra idag

Chriis

Sv: Okej nice :)

Chriis

Sv: (y)

- bbella | the asian one ::

sv:

hihi visst är dem :) <3

viktoria - marks största blogg!

jahaa okej :) hihi. var går du i skola då? :)

elina

den är bra :D

andrea

sv: tack så jättemycket!

japp, tog dom när jag va där i somras :)

viktoria - marks största blogg!

jahaa okej vad roligt, trivs du då? :)

tusse

Var gärna med i dagens blogg hos mig, klicka bara på länken o anmäl dej! J



http://tussex.blogg.se/2011/march/vinnare-ny.html#comment

ida

Jag har ingen aning om vad jag ska göra idag, bara chilla tror jag! :)

Vad ska du göra idag? :)

ida

Svar:

Ja, visst är hon! :)

Tack! :D

viktoria - marks största blogg!

vad härligt :)

Anna

Tack så mycket :)

Det är bra med mig :)

Hur är det själv?

Sara - Only me

sv :d

görs?

elina

jaa :D

Sofie

Svar: Åh tack så supermycket! :D

Sofie

Svar: Åh tack så supermycket! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: