9 mars 2011

Gomorgon!
Sitter och skriver om djurens vävnad och hud, är dock precis klar så ska strax börja med skelettet. Rätt intressant faktiskt :) Efter den här lektionen har vi sällskapsdjur - alltså kattarbeten. Har ju fått tag på uppfödare nu så ska skriva om den intervjun. Ska nog bygga på arbetet och skriva lista. En hel del att göra med andra ord :)

Ikväll blir det mer plugg, prov imorgon.

Ska ni göra något kul idag? :)



Karl visst är det ett fint namn? :)

GODER MORGON idag skall jag vara i skolan och lära mig kunskap.

Karl

Jag gillar bananer

pauli♥

hittar du på idag då? :)

kram

Anna

Samma :)

Sannie

låter awesome :)

Karl

svar: Helst en harmonisk färg mellan aprikos och babyrosa

claudia

Hej fin blogg ;)

Hur mår du då ?

LIENE

sv: jag älskar den:D



pauli♥

gud va segt :c

Becca

sv: vad tusan, snöar det hos dej oxå?? :O

annars allt bra idag?? :D



p.s rösta jätte gärna på mig i mysmatchen :)

http://www.mysmatchen.se/bidrag/fresh-garlic-chilli

skulle betyda sååå otroligt mycket om du la en röst på mig..

man har en röst varje dag ;) glöm inte bekräfta rösten i din mejl om du röstar.. Tack på förhand..

pauli♥

hihi :)

Karl visst är det ett fint namn? :)

Jag vet att jag har en aning högre mognadsgrad än en vanlig 16åring, och jag känner att det är viktigt att sådana människor som Kevin Rose får lära sig en läxa.

Karl visst är det ett fint namn? :)

sv: Gud älskar Kevin Rose trots hans synder och just för att gud älskar honom så vill gud hjälpa honom. Jag, guds medarbetare, hjälper Kevin genom att informera honom om hans ohälsosamma tillstånd och hans omoraliska beteende. Att vara överviktig och att ha samlag med minderåriga är fel och han lider själv av det i längden.

ROBIN HOOD - gratis designhjälp

vad har du prov i då? :)

andrea

sv: hehehe tack så mycket :D

Anonym

idag ska jag bara vara hemm aoch ta det lugnt :) själv då? :)

kram

Michaela

Ya! Dom är nice :DD


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: