Godnatt

Ska strax ta och krypa ner i sängen med Jo Nesbø..

& en av hans underbara böcker, Kackerlackorna (bok 2 av 8)

Godnatt! :)



chris

är det en deckare?

Anna

:) Fin header :)

Anna

:) Fin header :)

Anna

Men den var fin endå :)

fialisakung

sv: aah, så kul :D, .. ja vill faktist lära mig klippa hundar ;o de verkar hel skoj xD

© sarastille

sv Tack för tipset! :)

Thessie

sv; helt okej faktiskt, har bara chillat och ta´t det lugnt, fast det är väl samma sak? hahaaa

eroooticaaa

Hej! Kolla gärna in min sex & kärleksblogg! Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)

Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, mina funderingar kring sex&kärlek, mellan våra lakan, gästbloggare, sexnoveller, veckans sexställningar, sextips, sexminnen och massa mer:)

eemmaaj - Sometimes I wish I could save u

Jaha, så du hade en trevlig lördag? :) jag var ute med några polare å så ^^

Charlotte

Älskar att läsa!

Så avslappnande.



Hoppas du mår bäst och att du får lika mycket sol som vi iadg!

Johanna

nja inte hittills, men om en timme kanske vi ska ut med skotern :)

Hanna Skattberg

:p

lovisa

Tack så jättemkt:D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: