LÅÅÅÅNG RAST

Har en 40 minuter låång raaast, sköönt! :D
Hade precis Växt- och djurliv. Skrev om fästingar.. Rätt intressant :D

Har engelska och matte sen och sen slutaaar jag :D
Niiiiice ;)



Anna

Nice sitter på lexion :)

lovisa

sv:ja:) händer ikv?

EMMI - modeblogg

Vill du tjäna snabba och lätta pengar på din blogg eller hemsida? Titta in på denna länken för att få reda på mer och bli medlem idag! http://fashiontwisted.blogg.se/2011/march/utkast-mars-16-2011.html#comment

Du behöver inte vara 18 för att bli medlem och det är en skandinavisk sida!



Störs du av reklam så ber jag om ursäkt! Ha en bra dag! ♥

EMMI - modeblogg

- Det finns olika kampanjer som dina läsare kan ta del av, och du får olika mycket pengar för de olika kampanjerna! =) exempel har jag en presentkortstävling och varje som anmäler sig får jag 12 kr för!!

http://fashiontwisted.blogg.se/2011/march/utkast-mars-16-2011.html#comment

EMMI - modeblogg

- låter det intressant så bli gärna medlem! :)

EMMI - modeblogg

- Gör så! :) men absolut inte fel med lite extra pengar ;D

lovisa

sv: Händer ikv?:D

EMMI - modeblogg

- jag har tjänat 700 denna månaden ;D blir goa pengar till min paris resa i sommar! :)

lovisa

sv: ja du skrev okej :P


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: