Mupp

Hej muppar!
Slutar om 10 min, ska bli sååå skönt - för vi sitter och målar och jag kan inte måla.
När vi slutat blir det käk och sen är det bara att sätta sig med näsan i böckerna, fast jag har ingen lust att plugga - har känslan av att jag kan massa men jag vet att jag inte kan kunna allt.

Får se sen vad kvällen erbjuder. Kommer inte orka plugga hela dan ändå.
Det får gå som det går helt enkelt.

Glöm inte bort att va med i veckans blogg!




ida

Svar:

Aha, lite segt med plugg! ^^

Ska bara chilla! :D

ida

Svar:

Det är segt!

Jag har ingen aning. xD

Sannie

Tack Kimmey! allt väl? :)

lovisa

allt bra?:D

Malin Ophaug

SV; takk for kommentar, ha en fin dag du og :)

lovisa

sv: på eyeslipsface.com och på makeupstore:)

Johanna

Nja,. var på stan en stund men annars ingenting ^^ dudå?

lovisa

sv: japp:D

Johanna

Okeii, har ni mycket plugg nu?:)

munky - tre personer en blogg

nice design bruden! :D

minnie

hoppas du har haft en bra dag :D

paulina

åh nej va segt :/ men lycka till med plugget ;)

Sannie

true story! :) det är fint! sitter här och undrar hur jag ska klippa mitt hår! kanske kör på en britney :O

munky - tre personer en blogg

tack :)<3

Anonym

har du några bra filmtips?

pauli

hihi så lite :)

* V i c t o r i a P e r s s o n !

Sv: Hej! Ja allt är bra med mig. Ganska mycket skolgrejer just nu det funkar väl :)

Hur är det själv?

Sara

Tack så mycket! :)

Becca

sv: inte ett skit är ledig idag då bara glott på tv å surfat runt ;) haha.. Ska fixa lite Pankakor om en stund :b mumms!!

Gillar du pankakor?? :D

Och vad brukar du ha på isf?? :b

Sannie

JO, kanske det. funderar på det ;P

M E R E I

- haha okej!

LADY UMBRELLA

allt bra? :)

viktoria - marks största blogg!

ska vi följa varandra på bloglovin? :)

aww

allt bra ? :D

Sara

God natt :)

claudia

Sv ;tack. Själv mår jag bra ;)

Johanna

heh jobbigt :/


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: