Simlish


Åh, är sugen på att lära mig prata Simlish. Ni vet, det "språk" de pratar i Sims.. :D
Skulle nästintill betala vad som helst för att få lära mig det.. Mowhahah!´
Asballt!

Jag kan knappt vänta tills spelet kommer hem.. :D




Sannie

Ha en awesome fredag, vaja! :D

amanda doyer

sv: tack desamma :) vad ska du göra i helgen?

Ellinor

Hejsan!

Jag har en tävling på min blogg där du har chansen att vinna en inbjudan till BLOGGSVAR! Var jättegärna med och tävla allihopa! http://erikaellinor.blogg.se/2011/march/bloggtavling-pris-inbjudan-till-bloggsvar.html



Kram!

ida

Svar:

Jag har ingen aning om vad jag ska göra i helgen.



Vad ska du göra själv? :)

Becca

sv: Yeha!igår va en underbara dag och idag är det fredag och massor med mys står på schemat ;)

Allt bra med dej denna underbara fredag?? Solen lyser ju å allt ;) hihi...



p.s rösta jätte gärna på mej i mysmatchen :D

man har en ny röst varje dag ;)

http://www.mysmatchen.se/bidrag/fresh-garlic-chilli

Skulle betyda massor :) kramar

Johanna

Händer i helgen då?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: