Sovmorgon va de va?

Börjar inte förräns om en timme, men jag var uppe redan vid sju ändå.
Fråga mig inte varför, men så är det!

Har växt- och djurliv om en timme, sen har jag Kretslopp i två timmar och ännu senare 2 timmar Arbetsmiljö och Säkerhet (Vi slutar med den kursen idag :D) och sen har jag en timme historia. Blir en lååång dag idag ;)


Ligger i allafall i sängen nu, det är skööönt ;)
Har ju inget att plugga på så då får det väl bli att ligga framför datorn. Men men, jag klagar inte ;)



Dixi Wonderland

Svar: Det läker dock super fint :D

EVELINA - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Skönt med lugn morgon när du har en lång skoldag och det brukar vara rätt härligt att vakna av sig själv så där tidigt, för sedan har man en massa extra tid att göra vad man vill =)

ange

cool header =)

M E R E I

- skönt ju!

lovisa

fiN DESIGN:9 allt bra?

helene

gå in och hjälp mig välja studentklänning!

ange

inga problem... sköönt med sovmorgon =)

Sandy - Motivationsbloggen

Vilken färgglad blogg du har, man blir på bra humör när man besöker den (:


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: