Tränat

Hejsan! Sitter just nu och väntar på Matti. Vi ska göra ansiktsmask och sen gå ner och ta en lång dusch!
Ska bli sköönt, hade tänkt o måla naglarna också - funderar på att göra det nu efterso jag ändå får vänta på henne ett tag till ;)

Sprang nästan 4 km på Crosstrainern idag och förbrände 200kalorier.
Sköönt!
Tränade även magen också.


Men nu ska jag måla naglarna.
Vi hörs! :)



Cecilia

Skönt och träna.

Själv körde jag maraton spinning, 2h spinning. Så nu är jag trött och ska sova. Kram från faster





eemmaaj - Sometimes I wish I could save u

duktig :D

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej!

Nu är vinnarna i Bstore tävlingen presenterade!

Kika in och se om du vann! :)

http://adaras.se/2011/march/utkast-mars-31-2011.html#comment



Ska jag fortsätta med tävlingar? Tyck gärna till! :)

Kram! <3

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Jäklar vad du tränat!! Får lite dåligt samvete.. jag har inte tränat på över två månader, haha


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: