Träningsvärk

Har sån träningsvärk i magen, är tillochmed svårt att ta sig upp från sängen.
Jag & Mikk skulle egentligen gått ner och tränat idag, men det blev aldrig så.
Så då tänkte vi att vi skulle lägga och sen på golvet och göra en övning - men min träningsvärk tog emot.. haha


hahaha..

Men imorgon kör vi igen! Har bokat Cross trainern i 2 timmar så då blir det en massa träning ;)
Dock så har jag & mikk en timme och madde & matti en timme.
Men iallafall :D

Men nu ska vi plugga och sen sova,
så godnatt! :)



LADY UMBRELLA

sv: härligt!

jodå, det är prima med mig :)



Vad gör du då?

amanda doyer

sv: haha man ser ju att det inte r din riktiga mage, de borde dom ju se ^^

aww

jarå:)

Cilla

Sv:Jag blev supernöjd=) Den tårtan försvann på 7 röda=b



Hahaha vilken bild!

Johanna

Har inte så mycket nu under lovet. Men när vi väl börjar om ingen så slår jag vad om att de kommer ösa läxor över oss -.-

viktoria - marks största blogg!

jag gör det direkt ikväll, hinner inte nu för jag måste åka till jobbet :p men så fort jag kommit hem så fixar jag det ;)

boosse

dina 3 bebisar börjar växa haha

vi kan ha ut-putar-mage-tävling någon gån ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: