Kort

Godmorgon, skrev prov för typ en halvtimme sen - hoppas på att jag iallafall blir godkänd!
Om typ tjugo minuter har vi djurkunskap, då ska vi fortsätta jobba med skelettet och sätta ut delar på en ko.

Får se vad dagen erbjuder idag, slutar vid 14.20 och sen har jag historia 15.50.
Så lite mer en än timmes håltimme har jag iallafall. ;)



lindshe-tävling pågår!-

jag typ älskar semlor! ;D

fett gott :D<3

Karl

sv: Jag har aldrig påstått att Kevin Rose är mindre värd än andra människor. Jag bara påpekade för honom att han hade syndat.

Jag blir riktigt frustrerad och sorgsen när folk blir så här arga på mig för att jag uttrycker mina känslor och åsikter.

Elina

sv: tack, desamma! :)

KAMES - en sminkad kille med starka åsikter.

hihi, söt blogg ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: