Tävling & Balsam

Jag är med och tävlar om en lyxig hårinpackning från shemenamour.se hos lavitadilovisa.
Klicka här och var med och tävla du också!


Nä, nu ska jag strax börja packa och så.
Åker ju tbx till plugget imorgon och då kan de va bra att ha packat ;)
Sprang iväg en sväng till Coop igår för att köpa balsam eftersom mitt hår blir så torrt pga silverschampoot.
Funderade först på att köpa Coops egna balsam, men efter att ha kikat runt lite så såg jag att dem reade ut ett av Glows "märken". & då hade jag turen att det var för just färgat hår. :)
I vanliga fall hade de kostat 30 spänn styck men nu låg de på 10 spänn styck. Så jag slog till och köpte två stycken!
Rena kapet ju. :D



Använder du balsam?
Vad använder du isåfall? :)



lovisa

Kul att du är med :D du får 50 kr rabatt om du anger rabattkoden "lovisa50kronor" om du ska beställa ngt från shemenamour.se :)

ida

Svar:

På söndagar finns det inte speciellt mycket att göra heller! ^^

Anna

Vad härligt:)

angelica

hur mår du idag? :)

Anna

haha :)

lovisa

vsg:D

viktoria - marks största blogg!

jag går inte i skolan, har tagit studenten :p men när jag gick i skolan så var det Barn & Fritid ;D

Johanna

HIhi jag vet. Men äsch bara skönt ju;)

elina

skola,träna och sånt :)

- bbella | the asian one ::

sv:

hihi taack :D <3

hoppas du vinner tävlingen !

elina

jaap :P

emma

sv: ja :D

hittar du på för ngt kul då ? :D

Emma Ledin

Sv: Tack desamma :)

Anonym

sv : ja jag gillaroM:D

Lina - en 20årig djurtokig tjej

Sv: Jaså du läser djurvård du! Kul! :D Läste också det (: !

julia

glow luktar gott :) jag använder tresemme iaf:)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: