v.10s vinnare!

Vinnaren av Veckans Blogg är...


Ida! :)

Grattis!

Klicka på bilden för att komma till vinnaren!



amanda doyer

grattis till henne :D

elina

helt okej ;D

amanda doyer

sv: okej, ska kika in då :D

amanda doyer

sv: japp :D

vad ska du göra i veckan då?

amanda doyer

sv: haha förlåt! :o

elina

gör du inte? varför inte..?:O

elina

nej ush så tråkigt :(, då är det ju inte så kul..!

sanna

sv; hej, jodå, själv? (:

elina

vilken skola går du på? linje alltså, tänkt eftersom du bor på internat :)

elina

där ser man :) vilken skola?:D

Johanna

SV: så bra!

Emmy Asklöf

sv; Vad bra, samma här. :)

Om jag får ställa en fråga, apelsin eller äpple?

Kram

elina

okej :d

Johanna

SV: roligt och roligt, jag har inte hela veckan planerad förutom skolan och träningar.. men hoppas på något kul i helgen! :D

självdåå?

elina

är det skoj då?.D

tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

Aw tack!:D

Johanna

SV: nice! vart bor du?

Johanna

SV: Stockholm helg och vardag! ;)

elina

härligt!:D

Johanna

SV: nja, jag är inte så säker på det alltså... :) hur hittade du våran blogg?

ida

Svar:

Idag har jag faktiskt läst och läst och läst! :D

Själv då?:)

ida

Svar:

Tack! :D

ida

Svar:

Najs att få det gjort! :)

Anna

Vila sj dÅ?

Johanna

SV: nej, både jag och mikaela bor inte så jääääätte centralt om man säger så, och det har både sina för och nackdelar.. mest nackdelar ;p

okejokej där ser man! :)

therese

tack :)

sanna

sv; härligt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: