VD + Zombiesjukan

Godkväll gott folk.
Kom hem för drygt en timme sen, har fått i mig lite käk och nu sitter jag här med mamma.
Råkade smitta henne med zombiesjukan, inte bra! Nu är hon besatt av blod!!


Tur att The Vampire Diaries börjar om en halvtimme. Då kanske hon är mätt på blod.



emma m.h. wall

sv: kul att du är med och tävlar! :)

boosse

ah ok. det är så att josé ska göra prov på fm på lördag och sedan är han ledig, inget plugg och inget jobb. och när det hände och vi hade tid för varandra det var så länge sedan så jag inte ens minns. jag hoppas du förstår. ni har inte plats för oss i bilen så kanske vi kan hänga med ut?

amanda doyer

sv: okej, jag ska ta det lugnt och vara med kompisar :D

är du också ledig på måndag?

boosse

ok, de kan jag göra. sjysst bild på gina förresten ;)

amanda doyer

sv: jaa :D en dag extrahelg lixom. vad ska du göra då:)?

ida

Svar:

Ibland kan det vara skönt att inte ha några planer.

Bara ta det lugnt liksom. Se vad dagen har att komma med! :)

amanda doyer

sv: haha okej ^^ jag ska snart fixa lösnaglar :)

lovisa

Kul att du är med :D

Becca

sv: bara bra :D va gör du denna kväll då? :b

elina

men mysig bild :o

K3viN

Hahaahahhhahahhhh,

snygg bild :P






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: