Ni är så fina.

Måste bara få säga att ni är så fina, ser att ni tittar in här varje dag - trots att jag inte uppdaterat något.
Har varit en väldigt intensiv vecka, med plugg och treor som sprungit och gapat i korridorerna.
Ska ta det lugnt idag, har APU nästa vecka - så kommer inte hinna blogga något då heller.
Men ska försöka slänga in något inlägg om jag hinner.

PUSS på er! :*



Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Fick du min kommentar?? Blogg.se strulade som vanligt! :(



Men tänkte bara säga att det är klart att man läser din blogg även om du inte uppdaterar, för att den är så bra! :)

lovisa

Har du haft en bra start på en ny vecka?:)



Just nu har jag en kanontävling med www.brandsinfashion.com där du kan vinna ex; badmode, väskor,smycken,klockor,skor,wct-jackor och MYCKET MER av märken som converse, ed hardy, dior, chanel mm!

är du nyfiken?

klicka här för att läsa mer/anmäla dig:http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-valfri-vara.html#comment

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej!

Vinnaren av ett produktpaket från GUNRY är presenterad på bloggen, se vem som vann här:

http://adaras.se/2011/may/vilken-doft-foredrar-du.html#comment



Tack för att du var med och tävlade, hoppas du vill vara med fler gånger! :) <3

Neow.. | Pappas lilla flicka

Hey!



tävlingen är nu avslutad! :D

Vann du, så grattis :D

Vann du inte så kommer det snart dyka upp en annan tävling! :D



Tack för att du medverkade och hoppas du väljer att göra det i framtida tävlingar då det är större chans att vinna hos mig än hos dom andra för jag drar två vinnare :D



Puss och kram! <3

fialisakung

sv: haha oj inte kollat till min blogg på döö länge., trivs du med septum piercingen då :D?

elina

hejjsan, allt bra?:D

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo





NU ÄR TVÅ TÄVLINGAR IGÅNGDRAGNA PÅ BLOGGEN! ursäktar om detta ogillas



* http://feliciaaulen.blogg.se/2011/may/tavling-phax-swimwear.html

- vinn en exklusiv bikini ur Kenzas val av bikinis



* http://feliciaaulen.blogg.se/2011/may/vinn-resa-till-gran-canaria.html

-tävling där man kan vinna en resa till Gran Canaria i 4 dagar.


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: